Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Manresa. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Manresa. Mostrar tots els missatges

divendres, 6 de gener del 2023

ISLAMOESQUERRA CONTRA ELS CATALANS

 

Se'n vanten els organitzadors, "joves marroquins" i "sectors anticapitalistes",  de representar "les estructures populars i comunitàries de Manresa".  

Com poden pretendre ser populars en escometre contra els catalans que, molt probablement a desgrat seu, són la comunitat popular predominant històricament i encara ara a Manresa? Deixen clar que el poble pel que diuen lluitar no són els catalans sinó els marroquins i altres semblants.

Com poden voler ser anticapitalistes en facilitar al liberalisme i al capitalisme d'eradicar qualsevol expressió de la diversitat etnocultural que pugui, segons diuen, suposar un obstacle al seu lliure mercat composat per una massa igualitària de productors i consumidors?

Tot plegat rau en l'odi masoquista dels babaus autòctons de la CUP, qui controla l'ateneu on es realitza aquest acte vexatori contra els catalans, així com en l'odi racista dels moros de l'associació Al Qwa. Ambdós contra la identitat etnocultural catalana i europea.

En sentir un malaltís ressentiment contra els catalans i europeus. Com presumptes culpables de tots els mals del món, en aquest cas dels marroquins en concret, que només ens podem redimir mitjançant la suïcida col·laboració en la nostra dissolució entre la immigració. Què conclourà, segons sembla, al paradís social.

La palesada conxorxa d'islamoesquerra a Manresa és presenta, tanmateix, com víctima de "reaccions desmesurades" i "comentaris racistes" dels perversos catalans. Dit altrament, ens vexen però és fan les víctimes quan nosaltres legítimament ho denunciem. 

Poden maldar d'embolcallar-ho amb la seva xerrameca d'esquerra però només cal veure el seu cartell, on surten tres caricatures grotesques coronades, per adonar-se de la seva clara intenció de desfermar la seva burla contra els catalans.

A facilitar als immigrants de celebrar la seva identitat etnocultural alhora que vexen la nostra, a això esmerça la CUP el seu temps i la seva energia. Per complaença del capitalisme i del liberalisme apàtrides. Què, molt significativament, també odien el nacionalisme.

divendres, 29 d’octubre del 2021

FEM-NOS RESPECTAR A LA NOSTRA TERRA


(...) s'han incrementat els casos de robatoris, furts i estrebades protagonitzats per grups de joves que es troben "fora del sistema" i que "causen molta alarma social". (...) Per intentar frenar i revertir aquesta situació, l'alcalde Aloy ha desgranat vuit mesures que s'han començat a aplicar que s'aplicaran en breu, tot i que ha avisat que "no tot se soluciona amb més policia al carrer", perquè parlem d'una situació en què els delinqüents "són víctimes d'un sistema que els ha exclòs", que "no els permet ni treballar ni estudiar i que, encara pitjor, no ens permet a nosaltres com a Ajuntament, oferir-los cap sortida".  

Els delinqüents són proclamats com víctimes dels catalans i europeus que depreden qui, alhora, són transformats en els criminals a castigar.

Aquesta és la delirant lògica de l'esquerra. Què inclou ERC i la CUP però, també, a JxC.

Com poden dir-se catalans aquests partits que col·laboren activament en el patiment i l'anihilació dels catalans?

Aquests immigrants són paràsits. El que cal és deportar-los als seus països d'origen. No premiar les seves malvestats.

Perquè això és el fet en dir-los que no només poden depredar-nos impunement sinó, a més, que fer-ho els reporta beneficis.

Pot sobtar que, en conseqüència, ens percebin com un poble feble i estúpid que mereix ser conquerit i sotmès?

És als manresans i catalans en general a qui cal ajudar. Cal que aquesta sigui la prioritat i no atiar il·limitada i suïcidament la immigració.